Voorbereidingen Bernhezer Business Event 2015 in volle gang

By | Bernhezer Business Event 2015 | No Comments

Ondernemersfeest voor en door ondernemers

Het Bernhezer Business Event is al ruim tien jaar een gerespecteerd event in de gemeente Bernheze, waarbij de Ondernemer van het Jaar en Jonge Ondernemer van het Jaar verkozen wordt. Dit jaar ligt de regie in handen van een aantal enthousiaste ondernemers uit de gemeente Bernheze.

De datum en locatie zijn al bekend. Noteer zaterdag 21 november 2015 vanaf 19.00 uur in uw agenda. Gastheer en -vrouw van de avond zijn Marcel en Mariska Langenhuizen van Langenhuizen Agrarisch Loon en Grondverzetbedrijf aan de Loosbroekseweg 56 te Nistelrode.

Voor en door ondernemers

De focus dit jaar ligt, naast de ondernemersonderscheidingen, op het beleven van een ongedwongen ondernemersfeest. De organisatie heeft als doelstelling om ondernemers met elkaar te verbinden en elkaar te inspireren. In de communicatie ligt de nadruk op het inzichtelijk maken van samenwerkingsverbanden tussen ondernemers in Bernheze. Deze geven meer inzicht in het mooie ondernemersklimaat in Bernheze en laten zien hoe maatschappelijk én zakelijk ondernemen samengaan.

Door samenwerking als belangrijk ingrediënt te zien in het ondernemen, bereiken we samen als gemeenschap meer.

Het BBE is dè plek om elkaar ‘live’ te ontmoeten en elkaar te inspireren. Een goed netwerk waar ondernemers zijn waarmee je kunt sparren en waaraan je je kan spiegelen. Laat je tijdens het event ook inspireren door andere succesvolle ondernemers.

De eerste stappen zijn gezet

Na de laatste editie in oktober 2014 hebben een aantal ondernemers, allen uit Bernheze, de koppen bij elkaar gestoken. Binnen de nieuwe organisatie, die bestaat uit Wilson Bosch, Thierry Dielissen, Marieke Govers, Jozette van den Helm, Alwin van den Hurk, Carlijn van der Steijn, Monique van de Ven en Robbie van der Wijst, wordt op allerlei vlakken samengewerkt om het Bernhezer Business Event 2015 weer tot een succes te maken.

Ben ik zichtbaar?

By | Bijeenkomsten | No Comments

Tegenwoordig is elk mens een merk, online maar ook in het dagelijkse leven. Bewust of onbewust. Een merk moet zich laten zien. Maar hoe? Tijdens de VOV bijeenkomst op 27 maart a.s. geven wij antwoord op de vraag: hoe visualiseer je je persoonlijke merk via een logo, huisstijl, op drukwerk, website, e-nieuwsbrief eigenlijk?

Lees verder

Campagne parkeerbeleid Gemeente Schijndel van start!

By | Ons werk | No Comments

In opdracht van Gemeente Schijndel ontwikkelden wij diverse communicatiemiddelen voor de campagne Parkeerbeleid – Blauwe zone. In de maand augustus zullen er diverse middelen gecommuniceerd worden zoals banners, flyers, parkeerkaarten, posters en abri’s. Centraal staat de geïllustreerde plattegrond die wij, in samenwerking met Voorbeeldcreatie, ontwikkelden. Deze plattegrond geeft een duidelijk overzicht van alle gratis parkeerplaatsen in Schijndel.

Lees verder

Hallo Rosies!

By | Ons werk | No Comments

De door ons ontwikkelde verpakkingslijn van Rosies Shake Awake nu ook in de schappen van Jumbo Supermarkten!

Rosies produceert heerlijke graanproducten voor mensen met voedselallergieën, zoals glutenallergie en melkallergie. Ieder product wordt getest op het glutengehalte en verlaat het bedrijf pas, wanneer het aan de norm voldoet. Hierdoor kan de consument op hun product vertrouwen en voldoet Rosies aan de best mogelijk productiewijze.

www.rosiesfood.com

Nieuwe website Rosies Food online!

By | Ons werk | No Comments

Nieuwe website Rosies Food online! Rosies produceert heerlijke graanproducten voor mensen met voedselallergieën, zoals glutenallergie en melkallergie. Ieder product wordt getest op het glutengehalte en verlaat het bedrijf pas, wanneer het aan de norm voldoet. Hierdoor kan de consument op hun product vertrouwen en voldoet Rosies aan de best mogelijk productiewijze.

Bekijk hem hier! www.rosiesfood.com

Nederland laat nog veel zonuren onbenut

By | Ons werk | No Comments

Deze infographic van LG Solar ontwikkelden wij in opdracht van LEWIS PR. In vergelijking met Duitsland en het Verenigd Koninkrijk laat Nederland volgens LG Solar nog veel zonuren onbenut. Volgens LG Solar is dit een gemiste kans voor zowel het milieu als de portemonnee. Het milieu wordt steeds zwaarder belast door de toenemende uitstoot van CO2 emissies. Door zonnepanelen te gebruiken, kan een gemiddeld huishouden (4 personen) in 25 jaar tijd 37,9 ton CO2 uitsparen. Wat neerkomt op een besparing van ongeveer €21.000 aan energiekosten.